Download does not work
Good morning
My system:
iMac,OS X 10.11.1
Safari (und Chrome)
Jahres Subskription für Goalscape
Problem:
Meldung von adobe air: die Anwendung konnte nicht installiert werden, da die Installationsdatei beschädigt ist. Bitten sie den Anwendungsautor um eine neue Installationsdatei.
Ich habe alle Problemlösungen durchgeführt:
- Sandbox ausgeschaltet
- Adobe air deinstalliert und neu installiert
- Goalscape desktop gelöscht.
ich erhalte immer noch die gleiche Fehlermeldung . Der Link auf Ihrer Problemlösungsseite zu einer Download Page führt zu einer Fehlermeldung.
Können Sie mir bitte für Goalscape Desktop für Mac in einer funktionierenden Installationsdatei zustellen oder einen funktionierenden Link zur Verfügung stellen?
Besten Dank
Rudolf Kummer
Discussions are closed to public comments.
If you need help with Goalscape please
start a new discussion.
Keyboard shortcuts
Generic
? | Show this help |
---|---|
ESC | Blurs the current field |
Comment Form
r | Focus the comment reply box |
---|---|
^ + ↩ | Submit the comment |
You can use Command ⌘
instead of Control ^
on Mac
1 Posted by Emmett Lazich on 29 Nov, 2015 12:18 PM
Hi Rudolf,
Sorry for the problem. We just updated our web site.
Thanks for reporting the problem. We think we have found the solution.
Can you confirm if you previously had any older version of GoalscapeDesktop installed? No problem if you did. Just need to clarify.
-Emmett
2 Posted by Rudolf Kummer on 29 Nov, 2015 12:59 PM
Hi
yes, I'm actually working with Version 2.7.5
Rudolf
3 Posted by Emmett Lazich on 29 Nov, 2015 01:04 PM
Hi Rudolf,
Please try again step 2 described on this page https://www.goalscape.com/how-install-goalscape-desktop/
The link will download a different installer file.
Please let us know if this works?
-Emmett
4 Posted by Emmett Lazich on 07 Dec, 2015 02:14 PM
Hi Rudolf,
If you are running an older Goalscape Desktop ver 2.7.x you have two options.
If this does not resolve your problem, then I'm sorry and please try to re-explain how we can help.
Emmett
5 Posted by Rudolf Kummer on 07 Dec, 2015 08:01 PM
Hi Emmet
Thanks for your mail.
the update to 2.8.1 worked fine, directly out of the program.
Kind regards
Rudolf
Support Staff 6 Posted by Richard Parslow on 08 Dec, 2015 12:31 AM
Splendid! Thanks for letting us know.
Richard
Richard Parslow closed this discussion on 08 Dec, 2015 12:31 AM.